marți, 24 februarie 2015

Iubire pătimașă ... de Dragobete sau cât de proastă poți să fii

Azi, am experimentat pentru prima oară luciul fascinant al gresiei de nuanța cireșului, din holul apartamentului, într-o îmbrățișare ce i-ar fi făcut invidioși și pe cei doi protagoniști din filmul deja afumat 50 Shades (continuarea o știți și voi) și pe alți n mii de cascadori. Bineînțeles că îmbrățișarea n-a fost una simplă, ci mai degrabă inevitabilă, de o atracție aproape fatală, cu răsuciri și învârtiri în aer. Și cum sunt flexibilă, m-am ridicat, cu urmări fabuloase. Mâini stângi și o coloană nu tocmai în regulă. Așa că iată-mă cum ajung precum mărețul Pătrățel din nou la doctor. Mă întreb dacă o să râdă și doctorul de pățania mea ori o să mă ia la bătaie. I-aș oferi cu mare plăcere prostia mea să dea cu ea de podea, căci poate o dispărea. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu