marți, 21 iulie 2009

"Bubico", dragul de el

Fac ce fac si in minunatele mele calatorii cu ratb-ul am parte de momente haioase. Fara un scenariu scris, lucrurile se desfasoara intr-un mod absolut natural. La peste 30 de grade Celsius, asudand, ma aventurez zilnic in drumul spre casa. Si pentru ca imi place sa-mi clatesc ochisorii cu peisaje din natura, in miscare, dupa o zi intreaga petrecuta alaturi de extraordinarul calculator (sic!) la munca, cu diverse beat-uri in urechi, admir imprejurimile din autobuz.
L-am intalnit din nou pe "Bubico", de data aceasta, o potaie demna de versul "dupa blocuri suntem noi care ..." facem sishu pe la colturi (sic!), topaind cu mandrie pe langa a sa stapana, in timp ce pasea prin autobuz.
-Super avem si un caine pe aici..., mi-am zis.
"-Nu va suparati imi permiteti sa ma asez?" a fost replica doamnei cu catelul maroniu catre o doamna cu ochelari de soare frumos asezati pe nas.
"-Cu tot cu catel?"a continuat doamna intrebata.
"-Da."
"-Sper ca-l luati in brate?!"
"-Normal."
Ferice "Bubico" in bratele stapanei statea si admira peisajul de la geam.
Recunosc ca m-a bufnit rasul si ca doamna cu ochelari m-a "tintuit" cu privirea cateva secunde bune prin ochelarii fumurii, dar intre cele doua doamne, pe "Bubico" l-as fi ales cu siguranta. Doar era cel mai fericit suflet din acel perimetru.
Si cand am crezut ca ajung mai repede acasa, am avut parte de doi paji nesperati, unul in fata si altul in spate cu ditamai evantaiele. Imi venea sa le zic celor doua doamne in etate, "un pic mai la dreapta, va rog...asa, e bine" "acoperiti toata zona"... M-a bufnit din nou rasul, mai ales ca am observat un domn care privea miscarile doamnelor in jurul meu. S-a mirat un pic, dupa care a zambit.Era prea de tot... dar am avut eu parte de paji 100% free.
Senzational!!!Daca am parte de oferte gratuite inseamna ca nu am intrat in criza economica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu