miercuri, 29 iulie 2009

Scufundare

Motto: Inconstienta unora poate frange aripi.

1. Privesc in jur si incerc sa ma incred din nou in lucrurile ce or sa vina. Sa percep viitorul ca pe ceva firesc, iar realitatea ca pe o lume din care voi putea sa zbor asa cum o faceam odinioara.
Ma uit la zambetele frumos asezate pe fetele tinerilor din grupul ce se afla pe partea cealalta a trotuarului. Ganduri de ieri imi revin in minte. Si totusi de ce am impresia ca viata mea se deruleaza in reluare cu aceleasi personaje in jurul meu? Ma simt prinsa intr-un univers la care n-am aspirat. Nu mi-am dorit sa fie colorat astfel si este un univers pe care nu-l doresc. Imi repugna ideea ca sunt aici si totodata acolo. Ca vad aceeasi imagine. Sirene. Fete suprinse. Asfalt cald. Claxoane.
Imi doresc sa merg la mare. Sa simt valurile cum imi gadila fin picioarele. Vreau sa nu ma mai simt precum un personaj prins intr-o carte uitata pe un raft oarecare. Fara prieteni.
Imi vreau libertatea inapoi!!!!As vrea sa pot spune candva: merg in parc ca sa ma plimb. Fara aceste roti. Pe propriile picioare.
2. Mi se pare ca a trecut doar o singura zi de cand m-am simtit stapanul unei lumi in care aveam totul. Masini, fete. Petreceri in cluburi. Basi la maxim. Viteza, baby, nu gluma! Am crezut ca sunt mai tare decat Vin Diesel. Cursele de masini m-au sedus din prima. Prietenul meu, Matei, mi-a deschis usa catre o lume ce mi-a oferit adrenalina din plin. Motoare turate la maxim, senzatii de nedescris. Ce bungee jumpin'?! Viteza imi curgea prin vene. Simteam soselele precum un nebun. Am investit bani frumosi in masini. Pana in clipa in care am pierdut nu doar controlul asupra volanului. Am pierdut placerea de a mai conduce si de a mai simti vantul cum imi sufla in par la fiecare curba luata frumos. Acum doar jocurile pe calculator imi mai ofera o minima satisfactie in ceea ce priveste sofatul. In ceea ce priveste viteza: imi place sunetul motoarelor ce se aude la fiecare transmisie a Formulei 1.
De 3 ani, continui sa visez ca ma voi aseza din nou la volan. Si stiu ca nu voi mai lasa deoparte centura de siguranta. Voi renunta la teribilism. Trupul meu si-a invatat lectia. Si simte in egala masura efectele lipsei de miscare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu