miercuri, 9 mai 2012

Politik

Politica este initial curva capabila sa satisfaca poftele tuturor. Pe banii nostri. Indiferent ca este vorba despre politica din spatiul public / spatiul privat ori politica din cadrul relatiilor personale. 
Dupa o vreme, se transforma in cameleon si are loc o schimbare de  roluri. Unii care au platit-o pentru a-si satisface nazuintele, ajung sa-si doreasca sa mearga in pantofii ei. Cunoscandu-i nevoile, devin pesti ... in cautarea unui alt sens ascuns gandirii lor firave intr-un mesaj concis pe masura abilitatilor proprii, ceva de genul "eu pot".  Sub plasa pescuitului, ei lanseaza idei care de care mai atragatoare. Poate, poate o cadea vreun pestisor in mreje. Cand se intampla evenimentul este mare sarbatoare: in loc de lapte si miere, curg litri de ulei, kilograme de faina, zahar si cine stie ce alte bogatii. :D
In ultimul timp, sunt in curs de desfasurare actiuni de sondare a opiniei publice referitoare la alegerile locale. Curioasa am participat la o asemenea actiune. Si m-am amuzat pe seama intrebarilor formulate in chestionare dintr-un simplu motiv: sunt aceleasi din anii trecuti, doar numele actorilor principali de pe scena politica s-au schimbat. Putina imaginatie, va rog! Recunosc ca mi-a parut rau ca nu l-am vazut trecut si pe Bugs Bunny in chestionare. Este preferatul meu. Are o politica inegalabila si sanatoasa in acelasi timp. Ii place sportul si mananca doar alimente sanatoase. Nu refuza provocarile si isi asuma actiunile. Ii place muzica si sa descopere noi teritorii. Are un simt al umorului fin. Este ambitios si nu-i scapa nimic din vedere. Un potential candidat de valoare. Imi pare rau ca nu-l pot vota, caci chiar ar merita. Dintre toate optiunile, el ar fi fost cea mai potrivita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu