sâmbătă, 16 februarie 2013

A fi

complicat, am ales sa-mi traiesc existenta,
pana cand inima mi-a spus
in notele sale
sa las balta totul.
nu m-a prins curentul,
simplu pare tare atat de complicat pentru mine.
am aruncat
hainele vechi ce-mi imbracau sufletul
le-am privit cum se topesc 
in focul aprins de soare.
mi-am asezat inima pe masa
ca sa-si gaseasca ritmul ratacit.
in propria asteptare, 
o voce straina, mi-a zis: 
"da-mi mana,
sa-ti ghicesc intamplarea de a fi". 
cuvintele se asezau rand pe rand,
trairi noi si-au facut aparitia, 
ocupau primele locuri 
la reprezentatia oferita de vocea straina,
inima mea se zbatea
in culorile de la asfintit.

***
cu pixul in mana,
am asezat necunoscutele pe hartie,
sufletul isi continua povestea
in ecuatia de a fi, 
in propriile-mi urechi
imi rasuna:
"nu esti defecta, 
va veni o clipa in care vei invata 
sa iubesti din nou.
pana atunci, zambeste, 
clipa este chiar roz, 
trebuie doar sa crezi'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu