sâmbătă, 16 februarie 2013

The truth about love

Ma bucur in acest moment de cel mai bun album pe care l-am ascultat in ultima vreme, album care merita multe premii. Este fabulos. Are sare si piper. Te poarta prin fiecare nota si vers pe taramul iubirii, presarat cu experiente placute si mai putin placute. Cert este ca iti transfera sufletul atat de rapid, incat la finalul sau rostesti: am fost acolo si am simtit. De multa vreme, nu am mai avut placerea de a mai asculta astfel de muzica. Este un album dupa care as scrie multe versuri. Ma inspira. Este al doilea album care imi da astfel de senzatii. Primul a fost unul al celor de la Directia 5 (va las sa ghiciti care). Vi-l recomand cu drag. Va las sa ascultati piesa care da titlul albumului (astept un videoclip pe masura tempourile sale):


photos from p.a.


Hugs and :)

Nota: De primele versuri v-ati bucurat in seara aceasta in "Adevaruri adunate in inima". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu