miercuri, 13 februarie 2013

Intr-un loc ratacit intr-un oarecare colt dintr-un anume punct cardinal

impreuna am purtat o conversatie lunga cu sufletul bandajat, 
am stat in liniste si ne-am privit trairile
cum trec cat mai departe, 
fara zgomot.
el ma privea, 
la fel si eu ziceam
eram prinsi intr-o poveste lipsita de sens
in cautarea unui inteles ascuns adanc in noi,
ne-am spus multe, pur si simplu stand 
unul langa altul.
am rostit putine in iubire 
si totusi dupa tot suntem niste straini
ce se cunosc atat de bine.
am rascolit secundele din bolul amintirilor 
pentru a mai prinde cateva rataciri din alt timp.
sufletul imi zicea una, ratiunea alta.
contrabalans.
inima aproape mi-a stat in timpul conversatiei
pana cand a inceput sa rosteasca adevaruri mari
in vorbe putine:
"sssshhhhttt! make love".

***
o stea a tresarit in stralucirea sa...
"lumea nu si-a pierdut omenirea, 
doar si-a uitat-o in fuga continua dupa nimicuri marete.
liniste! 
stingeti lumina!
sa intre in scena Iubirea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu