sâmbătă, 16 februarie 2013

Adevaruri adunate in inima

am strabatut strazile 
in cautarea unui raspuns stupid
la o intrebare care ne trezeste interesul constant:
"care-i treaba cu dragostea?"
am cautat-o in locurile nepotrivite 
sau poate ca momentul nu era cel mai bine ales, 
am stat alaturi de ea
si am pictat clipele
zambind.
am alergat la drum deschis
cu inima vibrand
in tonalitati cat mai inalte, 
timid.
stiu, ca am privit-o 
cum imi zambea, 
intreg Parisul
in ochi ii stralucea,
am stat in bratele sale, 
plutind precum o gondola
prin Venetia.
am ras intruna la glumele sale
asezonate cu umor englezesc, 
am urmarit-o cum se lupta pe strazile din Roma, 
sa atinga fragil, 
lumea. 

care-i treaba cu dragostea?

vine si dispare,
dupa bunul plac,
iti aduce raze de soare
sau ploi lungi
iti umple viata
si-ti goleste inima,
vede tot ce este mai bun in tine
te lasa dezgolit
si totusi
stie sa-ti dea un ghiont, razand
sa mergi mai departe
pe al tau drum
cu buzunarele pline cu secunde
adunate, 
ce vor fi transformate in briliante
de amintiri. 

***
un vechi cantec, 
de cand este lumea
ne sta alaturi, 
amintindu-ne 
cine suntem.
sa nu ne fie teama sa iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu