vineri, 25 octombrie 2013

Atitudini, stari, nelinisti, nevoi

Iti trebuie maestrie sa interpretezi un mucalit. Si multe cunostinte in domeniul psihologiei. Sa ai si un umor fin, un pic intepator este un atu major interpretarea ta. Azi, am interpretat rolul mimului mucalit, intepretarea fiind redusa la citirea mesajelor de pe mutrita mea, inclusiv a celor rostite de ochi. Mi-a placut acest rol, pentru ca da, am ales sa nu mai scot sunete si sa stau si sa privesc detasat spectacolul pe care l-au sustinut ceilalti din jurul meu. M-am amuzat cand i-am vazut cum ma cautau cu vocea si privirea sa le sustin ideile si atitudinea. Iar eu stateam si ii priveam, rostind cu fetisoara mesaje amuzante. La final, cum era de asteptat, am primit critici: 
"-Tu n-ai spus nimic."
Raspuns: "- Cum nu mi-ati auzit vocea din ochi?"
De ce am ales sa am o astfel de atitudine? Cand observi ca iti sustii pertinent ideile si n-ai parte de sprijin constant din partea celorlalti, din contra ti se spune sa fii mai tolerant (imi pare rau, dar cu prostia, lipsa de bun simt sau de respect nu pot fi toleranta) ajungi intr-un final sa te detasezi si sa inveti sa ai alta abordare a lucrurilor. Daca n-am fost luata in serios pana acum, de acum incolo poate ca mucalitul si bufonul din mine vor avea noroc. Cel putin se vor distra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu