joi, 10 octombrie 2013

WTF

Unii dintre noi suntem visatori. O parte avem vise de bun simt, altii se viseaza imparati desi nu le curge sange albastru in vene. Ieri, am avut parte de un episod hilar: un coleg a dat cu capul de usa pe care scria cu litere mari: toaleta barbati si o privea nedumerit, caci nu putea sa intre. Cand l-am intrebat ce se intampla, a ridicat din umeri si mi-a zis: "este inchisa". Recunosc ca m-a bufnit rasul instantaneu, mai ales ca respectivvul tip continua sa fie foarte contrariat de situatia in sine si da, avea nevoi fiziologice omul si nu gasea solutia la problema sa. L-am invitat la femei, in stilul lui Ally McBeal si tot se uita la mine cu o mimica de tamp, spunandu-i ca ma voi interesa de respectivul fapt. Raspunsul m-a dat pe spate: "aceea este toaleta unui sef." Misto faza, ce mai! Le-am spus altor colegi, ca in curand se vor face toalete unisex, ca deh, unii sunt imparati si nu pot imparti acel spatiu cu plebea. Si uite asa unii traiesc in tarisoara asta si da, ma intreb ce mai caut eu aici, cand vad astfel de caraghioslâcuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu