joi, 20 martie 2014

Din ciclul "ne auzim la un telefon, da?"

Deoarece functionez pe silent mode si la munca, am ajus sa ma amuz. Rad in soapta, ciudat, rau?! Mai amuzant este cand aud: "sa ma suni, da?" sau "vorbesti asa incet, ca sa nu deranjezi?" si aceste replici au venit dupa ce le-am spus interlocutorilor ca mai tare nu pot da volumul. Un interlocutor azi, dupa ce am vorbit vreo 10 minute in soapta cu el, a fost tare rau de tot: "sa ma suni maine de dimineata sa stabilim detaliile..." "Poate sa va dau un sms sau e-mail, caci n-am voce dupa cum observati", a fost replica mea. S-a fastacit ce-i drept, in timp ce eu radeam in soapta. Am exercitiu, deja dupa 5 zile continue lipsita de voce. Si da, este cam aiurea pentru o vorbareata sa ramana fara voce. Dar, este a 8-a oara pana acum, ce mai conteaza? Poate ca o asemenea pauza imi trebuia pentru a aprecia mai mult linistea. :) Astept cu nerabdare sesiunile de vocalize si vecinii mei la fel. De data aceasta schimb muzica: nu pop, jazz, r'n'b sau rock, opera, tata, ca sa simta totul si voiosia din al meu glas. :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu