sâmbătă, 8 martie 2014

Nu mai lasa pe nimeni sa-ti intristeze sufletul!

Dupa o zi de vineri in care am vazut si partea plina a paharului si partea goala a sa, am constatat, ca oamenii limitati, frustrati si care nu ma vor cunoaste niciodata, desi considera ca ma stiu foarte bine, oameni care stiu sa ma raneasca permanent deoarece da, reprezint un soi de amenintare din punct de vedere uman, au reusit sa-mi striveasca esenta pentru cateva ore. I-am lasat sa-si savureze victoria, deoarece am obosit. Am obosit sa ma lupt cu morile de vant, insa, n-am obosit sa fiu om. Si da, n-am de gand sa renunt la felul meu de a fi. Cui nu-i place, sa ma ocoleasca, sa stea alaturi de rautate la masa, sa bea si sa savureze clipa alaturi de ea. Acesti oameni frustrati vor avea surpriza ca timpul sa le ofere exact roadele semanate, iar din partea mea vor avea parte de un tort de o sa-i usture fundul. Cu astfel de deliciu ii vor delecta anul acesta, tort creat in premiera pentru ei, ocazie cu care vor vedea cum arata lumea de sub tocurile pantofilor. 
Cadourile frumoase de ieri au venit din partea unor persoane cu care am schimbat in ultimele luni doar cateva cuvinte, dar conform spuselor unui domn: "Sunteti un inger de fata. Si va multumesc ca ati fost alaturi de mine cand mi-a fost rau, mi-ati oferit o pastila si m-ati incurajat constant. Mai rar oameni ca dumneavoastra", mi-au indulcit ziua.
Azi a continuat ziua cu mesaje primite din partea unor oameni frumosi care ma cunosc doar de 6 luni, titlul acestui post fiind un extras dintr-unul ele si le multumesc din suflet. Cei mai dragi mi-au oferit unul din parfumurile preferate pe care-l folosesc de ani buni si pe care aveam de gand sa-l cumpar saptamana aceasta, insa, am renuntat pentru ca visam la niste ghetute. Ghetute ce-mi zambesc de pe hol. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu