luni, 11 august 2014

Nu va grabiti, va rog!

Incantata nevoie mare ca am gasit azi un taxi liber pe asa canicula minunata :D, m-am urcat bucuroasa, pregatita sa strabat Bucurestiul dintr-un colt intr-altul ca sa ajung la o intalnire. Dupa ce i-am comunicat taximetristului destinatia, am adaugat ca nu doresc sa mearga cu viteza, caci avem timp ca sa ajungem. Ha! Ha! Ha! Credeti ca a inteles mesajul? Nuuuuuuuuuu! A mers ca si cum era la o cursa de masini, se lua ca nebunul la intrecere cu altii. Iar eu stateam pe Instagram si ma gandeam incontinuu, cat de idiot poti sa fii sa nu intelegi un mesaj simplu. A terminat cursa in 20 de minute, in conditiile in care putea fi facuta in mod normal in 50 de minute. Nu ma intrebati cum m-am dat jos din taxi. Imi venea sa pup pamantul, nu altceva. Oricum se pare ca viteza ma urmareste constant, nu doar in plan profesional, ci si personal. Oare mai este vreo cale de scapare? :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu