vineri, 1 august 2014

Printre liniile fine ale mainii

in sufletul meu, stau ascunse povete
ce asteapta sa iasa la lumina, 
sa spuna lumii
o clipa sa mai stea 
sa absoarba din frumusetea vietii
dincolo de temeri, 
de ziduri, 
prejudecati, 
singuratate 
se afla un ocean pe care il putem strabate
daca incepem sa credem in noi.
tematori, privim in fata, 
in imensul gol, 
daca am putea sa respiram in liniste secunda, 
ce s-ar intampla?
i-am pus sufletului aripi sa ma poarte catre un niciunde imaginar.
doar inchid ochii si respir acelasi aer cu tine,
aici este cald si mi-e bine
eu nu mai sunt eu, 
tu nu mai esti tu, 
am disparut din doua colturi ale lumii vizibile
si am ales sa fim in acelasi loc.
amandoi.
sub clar de luna, ne cantam melodia, 
tu, in tonuri inalte, 
eu, in tonuri joase
si este atat de bine... cand in ocean ne avantam.
fara temeri,
tinand in mana iubire. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu