marți, 14 octombrie 2014

Cum mi-am petrecut ultimele zile

In ultima saptamana, am experimentat durerea in toate etapele ei. Singurul antidot ca sa rezist a fost cufundarea in liniste. Trupul mi-a oferit poate cea mai neasteptata lectie de viata. Am spus de prea multe ori ca trebuie sa ma opresc si n-am facut-o. L-am turat la maximum pana cand a castigat, demonstrandu-mi cine are de fapt puterea asupra propriei-mi fiinte. Inca resimt si voi mai resimti efectele durerii din propriul trup si ma voi deplasa batraneste, nu asa cum obisnuiam, pentru o buna bucata de timp. Singurul lucru bun este ca intensitatea durerii a mai scazut, am reusit sa prind ore bune de somn. Dar nu mai sunt persoana de dinainte. Obosesc mult mai repede si n-am voie sa fac efort. De maine, ma duc la munca unde sper sa reusesc sa ma concentrez. Acum, sunt mult mai atenta la semnalele pe care propriul corp mi le ofera si incerc sa traiesc in pace cu el. Am hotarat sa-l ascult in liniste, mai des.

2 comentarii: