vineri, 24 octombrie 2014

Ia, taică, gogoașa!

Am constatat că este mai ușor sa comunici cu bărbații, femeiuștile folosesc fie diverse coduri verbale de neînțeles, fie tonuri sau semitonuri care de care mai aiurite și misterioase :)) Vreme de 2 săptămâni am comunicat cu niște femeiuști pentru a obține o informație legată de o comandă plasată pe un magazin online, respectiv când mi se vor livra produsele. Dacă aș fi fost make-up artist, îmi plecau și clientele până mi se livrau cosmeticele. Astăzi, am avut vaga senzație că mi s-a închis telefonul în nas, am lăsat totul așa cum a căzut, până când am fost sunată în seara aceasta de un domn de la respectivul magazin online. 
După ce i-am explicat o parte din tărășenie, a concluzionat : 
- "Nu vrem să vă vindem iluzii". 
- "Exact, asta ați făcut", i-am spus.  Și va fi singura comandă pe care o voi plasa online pe site-ul pe care-l reprezentați. Voi fi foarte greu de convins pe viitor să mai comand de la voi."
În momentul de față, mă aflu la o distanță de încă o săptămână de așteptare, cu posibilitatea ca produsele să ajungă într-un mare final și la mine. Până atunci voi căuta asiduu telefonul lui Moș Crăciun. Nu de alta, dar el este mai rapid decât ei și sigur vine. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu