Nu doresc sa par ironica, dar, zau, ca ducem lipsa de originalitate, nu spun de cultura, decenta si lista ar fi mult mai lunga.De cateva zile, avem parte de un razboi mediatic ce se duce nu doar in paginile ziarelor, ci si pe alte cai mediatice si mi-a cam ajuns. Om fi noi balcanici, dar ca simplu spectator, aducator de audienta unor persoane ce se intituleaza patetic/jalnic vedete ori vipuri, declar ca nu mai vreau sa joc rolul prostanacului de genul lui Pacala care digera orice informatie, in lipsa unui alt substitut de valoare. Si se vede ca presa romaneasca cam duce lipsa de valori (nu doar la nivel moral). Pornind de la o campanie sociala intre ghilimele, ce doreste sa combata fumatul si efectele lui (ete scart...noroc ca acum nu se mai mesteca foi de tutun ca pe vremuri, caci altfel ce bogati ar fi fost medicii stomatologici azi...ma intreb atunci care ar fi fost motto-ul campaniei).Culmea este ca nu fumez, am fumat, recunosc prea putin...doar ca sa fac parte din grup si la sfarsit am ramas cu senzatia ca n-am pierdut nimic, doar fum. Revenind la valva mediatica creata, realizez ca nu este prima data cand o campanie fie ea sociala se promoveaza prin scandal. Ca sa nu stai in umbra, trebuie sa faci ceva. Si ca sa fii vizibil iti trebuie mult mai mult decat simpla notorietate. Culmea face ca M.R. nu este prima vedeta, poate doar autohtona, care alaturi de o echipa de creatie si de marketing etc. incearca sa promoveze intr-o alta ipostaza lupta contra fumatului. E laudabila ideea in sine si scopul, insa prea multe aspecte tind sa treaca de cealalta parte a decentei.Chiar daca se vrea sa zicem o campanie light fata de imaginile oribile si hidoase ce se regasesc pe pachetele de tigari de ceva vreme, nu stiu cum se face dar noua, romanilor ne cam place sa tragem cu ochiul in ograda altora.Si zau ca ideea e veche. Atunci cand vrei sa cuceresti alte teritorii, sa iesi din umbra ori sa fii mult mai vizibil decat esti deseori se apeleaza la efectul pe care il are imbracamintea sumara asupra auditoriului. Exemple sunt multiple, iar faza cu chiloteii e afumata demult. Pornind de la Marylin Monroe (femeia care a ridicat blondul la rang de brand, as putea zice, dar care a promovat instinctual femeia fatala, sexy), Ursula Andress pana la Kylie care si-a vandut celebrii chilotei aurii din videoclipul "Spinning around" a venit si randul M.R. sa duca mai departe farmecul chiloteilor la purtator. Rosii de aceasta data( "ca sa-i poarte noroc si s-a sarute mai cu foc" , ori sa nu fie deocheata).Nu pot sa spun decat succes! Si astept sa-mi transmiteti daca aveti de gand sa va lasati de fumat .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu