toate adunate intr-o perioada de timp relativ scurta. Cam de astfel de senzatii, printre altele mult mai benefice, am avut parte la sfarsitul de an. Raman la ideea subliniata deja in unul dintre blogurile anterioare in privinta oamenilor care devin frumosi in aceasta perioada, dar nu pot intelege...goana dupa rating a unor canale media si nici permanenta ochire a portii vecinilor si a datului unei ture prin ograda acestora, din simpla curiozitate, cum ar afirma unii "specialisti" in PR. Nu ca trendul ar fi altul de cativa ani incoace, trend care se poarta si pe la case mult mai mari si mai frumoase, dotate cu elemente culturale bine pastrate si promovate, insa, hai sa promovam valoarea, nicht der kitsch. Traim un circ permanent oferit de catre reprezentantii unor canale media in timpul sarbatorilor de iarna. Divertisment de 2 banuti...nici pe aceea nu i-as da, daca as fi un investitor in produse media. Recunosc ca am avut ocazia sa revad anumite secvente scoase din arhiva TVR cu poante vechi, savuroase, cu actori care de care mai buni si care respirau si traiau arta cu sufletul. Alte vremuri, uitate. Acei oameni stiau sa glumeasca cu adevarat. In acele vremuri se gaseau solutii, cand "lama cutitului" cenzurii se facea remarcata in permanenta. Solutii care ii faceau pe textierii din prima linie sa-si camufleze gandurile in "pastile" care ii determinau pe cei care detineau un simt fin al umorului sa cunoasca si mai ales sa intercepteze subtilitatile ascunse in simple cuvinte corect alese.
Si pentru ca ar trebui sa inchinam unii dintre noi ode nesfarsite intelegatoarei telecomenzi cu butoanele sale ascultatoare, anul ce tocmai s-a scurs si al carui calendar a fost inlocuit cu altul nou s-a facut remarcat prin repetarea sistematica, agresiva, enervanta si egoista in acelasi timp a unor cantecele care sunt scoase de la naftalina spre a servi scopului de a sarbatori cu fulgi de nea. Cele mai graitoare exemple sunt: Wham-Last Christmas si Mariah Carey- All I want for Christmas is you. Cred ca au fost megadifuzate (nici nu mai stiu cum sa ma exprim), ca si in alti ani, insa, au atins apogeul la finalul anului 2008.
Asa ca, in loc de un sfat profesionist le fac o urare celor care difuzeaza in nestire aceste piese muzicale: "Aho! Aho! dragi specialisti media,/Stati putin si nu plecati. / Urechile incet vi le aplecati, / Pentru a va sopti subtil/In decembrie 2009/ Vreau "saniuta cu zurgalai.../Sa-mi zguduie difuzoarele/Ia mai manati, mai... si catre alte zone/Aceasta este tema voastra anuala de cercetare."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu