joi, 15 octombrie 2009

Semne din trecut

Imi place sa fac surprize celor din jur pe nepusa masa. Azi am impresionat "audienta" cu flori de culoarea visinelor si am reusit sa schimb atmosfera biroului cu putina culoare si parfum tomnatec. Am fost fata cu florile, fara un cos impletit. Felicitata pentru initiativa.
A fost gandul meu matinal pe care l-am transpus in realitate. Usor.
Semne din trecut si-au facut aparitia in viata mea in ultimul timp.Oameni despre care nu mai stiam multe si-au facut incet simtita prezenta. Fiecare a avut etapa sa in propria-mi existenta. Fiecare a adus ceva nou in inima mea si de la fiecare am prins cate ceva pentru drum lung. Tuturor le-am lasat drept amintire lectii despre bunatate si verticalitate, conform propriilor declaratii. Am ramas surprinsa in momentul in care am aflat ca-mi continua povestea, in liniste, fara a obtine vreun beneficiu imediat.
"Rar intalnesti oameni ca tine..." a fost marturisirea unei dintre sefele pe care le-am avut la fostul loc de munca, dupa ce am declinat oferta unui alt job facuta la telefon. A ramas si ea aceeasi persoana care nu mi-a inselat niciodata asteptarile si care a fost deschisa in fata ideilor propuse. Persoana care mi-a ascultat sfatul de a fi observator si de a trage propriile observatii asupra a ceea ce se intampla in jurul sau. Si mai presus de toate a inteles ca nu sunt omul care va calca peste cadavre pentru a avansa in functie si nici nu-mi parasc colegii, precum un pusti de gradinita. Este posibil ca si ea sa fi invatat ceva din cele surprinse, asa cum am facut si eu. Asemenea titlului unui roman al celebrei scriitoare Agatha Christie: "Elefantii nu uita niciodata". Doar pasesc demn inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu