miercuri, 8 septembrie 2010

Cand trecutul da mana cu prezentul

Cu toate ca simt ca-mi fuge pamantul de sub picioare din cauza anemiei, ultimele minute oferite de o melodie mi-au mai indulcit un pic starea fizica. Recunosc sunt o melomana si nu voi renunta la aceasta pasiune. In ciuda multor predici tinute de colegii de serviciu, de genul "nu-i sanatos sa asculti muzica la casti, sa stai cu telefonul langa tine multe ore, etc.". Azi i-am taiat-o unei colege care nu mai contenea cu predica, spunandu-i ca nu cred in asa ceva, stiu ca nu este sanatos, dar este o placere cu vechime. Pana si Mariuca asculta muzica pe bicla.  :)
Mergand mai departe, melodia care mi-a gadilat auzul a fost una surprinzatoare prin faptul ca a adus in prim plan doi artisti care au cantat impreuna candva ca membrii ai unei formatii. Si cate inimioare ale pustoaicelor au lovit :D (inclusiv a mea).
Chiar daca s-au despartit din cauza orgoliului, aceeasi pasiune pentru muzica i-a unit din nou. Nu pot decat sa-i felicit pentru maturitate si sa le urez succes sau good luck! (cum preferati) Cine sunt ei? Voila!

3 comentarii:

  1. La mulţi ani!! Să ai parte de tot ce îţi doreşti! Te pup şi te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Cred ca nu am gresit ca ma fac de ras :)
    sunt mai uituc de fel cand e vorba de date :)
    Iti doresc multa sanatate, si iti multumesc pentru ca existi, pentru ca faci parte din prietenii mei virtuali, sa ai parte de fericire si multa iubire, te imbratisez cu drag :)
    Un adevarat cub de gheata, care nu se lasa topit de razele soarelui ci doar de un zambet... iti doresc sa gasesti acel zambet care se numeste iubire si sa te invaluie mereu

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tlaloc: Iti multumesc pentru urarile venite din suflet. Sper sa se implineasca tot ceea ce mi-ai urat si multe altele. Imbratisari calde, nu reci! :)
    @ Zenna: Iti multumesc, draga mea, pentru urari. Pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere