joi, 23 septembrie 2010

Nu mai fac nimic

Mi-am spus de multe ori in gand: "Nu mai fac nimic, iau totul de-a gata. Nu-mi pasa de consecinte. Da-le incolo." Orice s-ar intampla apare si un motiv care te pune apoi pe ganduri. Te macina in interior. Iti pune neuronii sa faca spagaturi, fara zgomot. Nu mai fac nimic care sa-i faca pe ceilalti sa exclame: " ce buna esti", "cam rar oameni ca tine". Nu voi mai face astfel de lucruri. Nu mai am chef sa schimb lumea. Da, stiu mentalitate de model sau de concurenta la un concurs de miss. Cel putin nu dau replica legata de salvarea balenelor. Imi voi destrama imaginea publica. Vreau sa vad cum este sa traiesti in hainele unui damnat. Ok. Nebunie curata. Posibil. Un alt experiment. Vreau sa simt lumea intr-un alt mod. Poate voi reusi sa gasesc alte surse de inspiratie. Poate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu