vineri, 25 februarie 2011

No E

Apreciez ingrijorarea din ultima vreme a multor persoane din jurul meu cu privire la starea mea de sanatate, respectiv kilogramele in minus. Am trecut prin multe stari nu tocmai potrivite unei persoane tinere, datorate in mare parte anemiei care m-a determinat sa-mi schimb regimul alimentar si sa fiu mult mai constienta de faptul ca nu sunt egoista daca-mi pun sanatatea pe primul plan, inaintea altor lucruri. Adevarul este ca atunci cand simti cum ti se termina bateriile la propriu in mijlocul strazii, ca esti aproape de o prapastie din care nu stii cum sa iesi deoarece nu te mai ajuta trupul oricat de mult ai incerca, in acele clipe realizezi ce este important si la ce se rezuma viata: la bataile inimii si la miscare. Azi, am avut parte la serviciu de un moment cu adevarat hilar si care m-a pus pe ganduri datorita obsesiei unora in ceea ce priveste kilogramele in plus.
"- Auzi, tu ai mai slabit?
- Da.
- Se vede. Si care este cura pe care o tii?
- Nu tin o cura de slabire.
- Haide, mai!Nu ca ar fi trebuit sa tii una. Dar ai slabit mult.
- Stiu asta. Urmez un regim pentru anemie.
- Si ce mananci?
- Produse lipsite de E-uri. legume, fructe, in special citrice.
- Salate mananci?
- Da. Supe, ciorbe si alte mancaruri pe care le gatesc.
- Poate ma apuc si eu sa mananc ca tine. (sic!)
- Mai bine mananci ceea ce ai nevoie. "
Nu va spun ce fata a facut persoana cand i-am spus acele cuvinte. Stau si ma intreb daca a inteles esenta lor. Stiu ca sunt oameni care au constant probleme cu greutatea si tin tot felul de cure, care-i ajuta pe termen scurt, dupa care revin la greutatea initiala. Ideal ar fi, daca genele nu te ajuta, sa stii sa tii lucrurile sub control, daca tot vrei sa fii slaba, nu sa te opui naturii tale. Mai bine sa te simti bine in pielea ta, indiferent de cate kilograme ai, decat sa fii skinny. Accepta-ti formele! Fiecare dintre noi este diferit. Si unic.

2 comentarii:

  1. Uff...iar regim. Si eu sunt la regim dar din cu totul alte motive: am varicela si imi vine sa ma urc pe pereti!
    Te pup, ma inveseleste blogul tau, mai ales in momentele astea...

    RăspundețiȘtergere
  2. 4 Andreea-Maria: Ooo, draga mea, imi pare rau sa aud ca esti bolnavioara. Eu n-am facut pana acum varicela, asa ca o sa fie super aiurea cand o sa fac. Faza dura este ca am fost in generala singura persoana din clasa care n-a facut bolile copilariei, desi toti colegii mei se imbolnaveau din cauza lor. :D Mai nou, in seara aceasta m-am pricopsit cu o minunata intoxicatie a carei cauza n-o cunosc. Noroc ca exista claritine. :))))Pana maine voi fi brand new. Si sa stii ca-mi plac ffff mult fotografiile facute de tine. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere