vineri, 4 februarie 2011

Gesturi

Motto: " Nu o lua personal, dar in momentul in care vei observa cum oameni dragi tie lupta cu o boala necrutatoare cu zambetul pe buze, vei realiza ca viata este frumoasa si ca merita traita, indiferent de pretul ei." 
Astfel de cuvinte mi-au trecut prin minte de multe ori, mai ales dupa ce am pierdut oameni dragi din cauza bolii numita cancer. Cuvintele de mai sus ar trebui sa ne puna pe ganduri si sa incercam sa fim oameni, fara a poza in diverse personaje de carton. Am cateva exemple in jurul meu si credeti-ma ca nu pot sa le inteleg atitudinea oricat de mult m-as chinui. Poate de vina este secolul vitezei in care singura performanta notabila a evolutiei noastre este castigarea maratonului cotidian, la care adaug in ordine aleatorie "hrana" materiala si sufletul sarac. Anul acesta, mi-am propus multe mai ales in ceea ce-i priveste pe ceilalti, fara a uita de sanatatea mea, care iar imi joaca feste prin acutizarea unor simptome cu care nu mai este de glumit. 
Azi, dupa o scurta cercetare, am decis sa sprijin vieti. Va invit sa descoperiti ce inseamna viata si sa reactionati in sprijinul ei.

2 comentarii:

  1. Am oservat ca de cele mai multe ori oamenii sanatosi se plang de soarta lor mult mai mult de cei care au probleme cu adevarat, mi se pare dema de dispret aceasta atitudine, sunt penibili :(...

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevar graiesti! Si sa stii ca mi-ai adus aminte prin nickname-ul tau de faptul ca-mi placeau la nebunie corcodusele cand eram mica.:D Weekend placut! :)

    RăspundețiȘtergere