vineri, 21 decembrie 2012

Bucurii simple

Sa imparti bucurii nu este un lucru usor. Trebuie sa calculezi bine toate sansele de reusita sau nereusita. Trebuie sa fii sigur ca vei obtine rezultatul dorit. Cu toate ca sanatatea imi da de furca din nou, mi-am facut timp sa impart bucurii celor dragi. Am cantarit fiecare optiune cu foarte mare atentie. Si am reusit sa intuiesc mai mult decat corect cadourile asteptate de Mos ale catorva oameni simpatici dragi. Sa asez zambete pe fetele celor din jurul meu este meseria mea de suflet. Sa-i vad ca se bucura precum niste copii a fost cu adevarat un cadou de suflet neasteptat. Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si pentru momentele speciale oferite azi. Si pentru ca unii il asteapta nerabdatori pe Mos cu sacul plin de daruri, eu imi doresc doar sanatate, ca sa mai pot imparti bucurii. Cei dragi stiu prea bine la ce ma refer. Sper sa nu va mai tin cu sufletul la gura si sa va mai faceti griji din cauza mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu