joi, 6 decembrie 2012

Pe fata, pe dos (tesatura)

Scena 1. "-tine-ti capul sus!
ai grija la pozitie!
si nu uita:
zambeste larg."
sunt replici ale unui oarecare actor.

Scena 2. de dimineata am deschis
o usa
si m-am intalnit cu senzatii de ieri
pana cand n-am uitat la cer
si am vazut cum norii se urmareau
intr-o secventa de-a baba-oarba.
"frumos! frumos!"

Alt 2. frigul de afara m-a trimis la caldura
de-ndata,
aburii cafelei mi-au reamintit
ca unele lucruri in viata sunt simple abureli,
amageli,
ce pot aduce uneori ploi.

Din nou 2. play that song on my radio!
imi rasuna un gand in cap...
l-am intalnit pe unde,
ultrafin
subtil,
din senin,
just click.

Scena 3 (a ta) "sunt un calator printre rime,
nu-mi pasa de consecinte,
merg inainte,
nu ma opresc,
sunt un gand...
al tau
sau al oricaruia dintre voi.

sunt eroul zilei, inainte de a te trezi...
-hello!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu