sâmbătă, 8 decembrie 2012

The battle

Motto: "...cand inima va parasi scena lumii, intunericul isi va intinde mantia."

Doi actori: Intunericul si Inima.
Unul imbracat in V, celalalt in I.
Locul desfasurarii actiunii: 
nedepistat de GPS.

"- unde te duci? 
- incotro te grabesti asa?"
zise seducator Intunericul.

"- caut un loc luminos",
raspunse Inima.

"-urmeaza-ma!", 
continua vocea ademenitoare.

"- nu ma abat de la drumul meu,
imi place sa descopar noi cai,
sa vad cum se leaga destinele 
pe firul invizibil al vietii", 
adauga Inima.

V: "- nu stii ce pierzi!
nu toate lucrurile necesita verticalitate in aplicarea lor".

I: "- prefer sa ratacesc aiurea pe strazi, 

sa iau pulsul lumii,
sa visez cu ochii deschisi,
sa las in urma mea mesaje scrijelite
sa dau noi sensuri batailor 
ce ma urmeaza peste tot,
cu un singur scop:
sa-mi continui povestea."

V: "- te pricepi la vorbe, 
dar la fapte nu prea.
exista si rute ocolitoare, 
pentru a-ti atinge scopurile
si continua asa-zisa poveste.
uita-te in jurul tau cu atentie,
cati oameni observi ca mai cred in iubire?
cati dintre ei s-ar lasa pe mana ta, 
fara a face uz de ratiune?"

I: "- incerc sa-ti inteleg punctul de vedere 
si totusi nu-ti inteleg menirea.
folosesti strategii pentru a-ti acoperi singuratatea 
care te urmeaza pas cu pas.
in vreme ce tu apari la inceputul sau la sfarsitul vietii, 
eu reprezint mijlocul esentei ei,
imprim ritmul sau."

 V:"-hmmmm! iti place sa ataci in forta!
si spui ca lupti cinstit..."

I:"- nu arunc "grenade",
nu ademenesc oameni sa ma urmeze, 
pur si simplu asa este firesc
sunt o parte din ei,
pe cand tu,
nu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu