duminică, 23 decembrie 2012

Pok it! (poker item)

arunc mize in stanga si-n dreapta
infrunt consecintele propriilor actiuni
imi asum esecurile
nu sunt vreun sfant.
adun trairi la masa de joc
cartile imi ridica adrenalina
le simt mirosul
pot intui venirea celor bune,
dar nu pot prevesti intrarea in arena a pacatosilor.
citesc fete cu usurinta,
ochii jucatorilor imi spun povestile pe care le tin in maini,
sunt atent la ei,
le simt fiecare gand tremurand.
sunt chemat in seri deosebite,
apar razand.
nu adun averi,
doar momente de care multi isi vor aminti.
sunt un joc in care psihologia joaca un rol important,
nu-mi place sa astept 
sunt chemat oricand.
plec la un alt drum
asul imi spune ca voi castiga oricum,
doar stapanesc regulile
sunt principalul actor.
faceti cartile!
lasati-va emotiile afara!
in jurul mesei, clipele se-nvart,
suspans total.

***
la poker nu se uita nimic si nici nu se iarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu