vineri, 21 iunie 2013

De la babe citire

Incerc sa inteleg de ceva vreme un virus care a cuprins pe multa lume din jurul meu: leacuri babesti pentru diverse simptome si boli, respectiv diete cat mai naturiste. Este ok sa stii cat mai multe, dar sa vorbesti despre acelasi subiect over and over again mi se pare prea mult, deja devii obsedat si e cam grav. Inainte cand cineva ma vedea ca beau ceai, ma intreba daca sunt bolnava, deoarece obisnuia sa bea astfel de licoare doar cand era bolnav sau racit. Eu sunt adepta ceaiului din copilarie si am ramas fidela prepararii lui pentru ca-mi place. Ca beau si cafea de orz prajit e alta poveste. Dar intre cafea si ceai, aleg varianta a doua. Azi toata lumea bea ceaiuri si mananca bio. Acum eu nu mai sunt "bolnava", fac parte dintr-un intreg. Daca ar mai fi trait tataie Mishu ar fi zis: "S-a rasucit rau lumea" si i-as fi dat dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu