vineri, 28 iunie 2013

Va fi perfect fara tine

In urma cu ani buni, am avut sansa de a-mi arunca privirea pe unul dintre interviurile acordate de Andrei Gheorghe, marele necrutator de odinioara de pe undele FM-ului romanesc, in care declara printre altele ca la evenimentele mondene a fost abordat de multe ori de necunoscuti care  ii spuneau ceva de genul: "nu-ti mai aduci aminte de mine? stii ne-am intalnit la ....., suntem prieteni" . Replica sa, absolut fenomenala si corecta: "eu imi aleg prietenii, nu ei pe mine", ma urmareste de atunci si credeti-ma ca in momentul de fata l-as lasa sa-mi spuna: "esti veriga cea mai slaba". Am constatat ca oamenii cei mai deosebiti din viata mea sunt cei pe care-i cunosc de peste un deceniu, alaturi de unii voi sarbatori in curand doua decenii si doar una in persoana Monicai de 6 ani. As mai fi adaugat si alte persoane la categoria prieteni, insa, ca si voi stiu ce inseamna prietenia adevarata si la ce se rezuma ea. Pentru prietenii adevarati, iti aloci macar un minut cand vrei pentru a le spune un simplu "buna! ce mai faci?", imparti cu ei si vremuri cu soare si vremuri cu ploi, imparti zile cand esti zombie deoarece muncesti extrem de mult si cand razi ca prostul din te miri ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu