luni, 5 mai 2014

Caz de haz

In timpul conversatiei telefonice purtate azi cu cea mai buna prietena, am avut parte de o mica istorisire pe marginea careia m-am gandit sa fac haz, nu de alta insa unele persoane se considera a fi prietene desi realitatea rosteste altceva. In vreme ce "pisoiul" meu (o veche porecla cu mare greutate sentimentala) se confesa spunandu-mi ca a primit de la o cunostinta un sms cu mesajul: "esti o prietena falsa, n-am nevoie de tine", eu i-am spus ca in locul ei as fi trimis un raspuns cu textul: "Iti multumesc pentru mesaj. Salutare si bonjour (continuarea o stii si tu)!" A bufnit-o instantaneu rasul, mai ales ca nu s-a gandit la varianta aceasta de raspuns. Uneori umorul asezonat cu spontaneitate creeaza buna dispozitie. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu