miercuri, 21 mai 2014

Chiar si atunci cand ai parte de multa agitatie, sa nu uiti de sufletul tau

Am avut parte de multa agitatie inca de la prima ora a diminetii la munca. Desi, ziua a inceput comic in ritm de cantare, cu tata pe post de frontman si trubadur a continuat in ritm mult prea alert. Partea frumoasa este ca am reusit sa ma bucur printre picaturi alaturi de oameni haiosi si cu suflet frumos. Salata mea de ton a facut din nou ravagii, prin urmare cred ca ma apuc sa strang retetele inventate intr-un caiet, ca prea se linge lumea pe botic cand gatesc. :) Am avut parte de multe urari altfel, haioase, spumoase, care m-au facut sa rad la greu. :)))
O colega foarte draga mi-a zis la finalul zilei ca era de asteptat sa am parte de o asemenea agitatie pentru ca mereu am avut parte de ziua mea de nastere sau de onomastica de multa treaba. M-am amuzat pe seama celor spuse, ajungand ca prin farmec la aceeasi concluzie. Dar stiti si voi, cine este vedeta trebuie sa-si asume toate riscurile. :D
Va multumesc tuturor pentru gandurile sincere, surprizele absolut delicioase, cadourile parfumate. 

XO si multe, dar multe, multe imbratisari si zambete :)
PS: Era sa uit, cantecul de mai jos este pentru voi: 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu