joi, 1 mai 2014

What's new on the table?

Pentru a crea un nou fel de mancare iti trebuie imaginatie impletita cu o doza buna de curaj. Azi, dupa o binevenita plimbare in parc alaturi de oameni dragi, m-am apucat de o joaca zdravana cu aromele. Ce a iesit? Mi-a dat peste cap gustul. A fost un experiment minunat, din care am iesit cu doua noi retete, de care se vor bucura si cei din jurul meu. In vreme, ce multi dintre voi v-ati bucurat de mici, cartofi prajiti, alte bunatati la gratar si multa bere, am ales sa ma bucur de lucruri light, dar foarte sanatoase. Pregatiti-va ochisorii: 

1. Paste cu fenicul, baby spanac si telemea de vaca:
 

2. Pere cu sos de smantana, fulgi de ardei iute, coaja de portocala macinata

Atentie: desertul desi este simplu de facut creeaza dependenta, este absolut ireal de delicioooooss!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu