sâmbătă, 24 mai 2014

Dupa ani si ani

Ca tot este foarte ascultata aceasta piesa, mai nou imbracata in stilul lui Shift feat. Vizi, piesa ale carei versuri sunt intr-un fel in memoriam unui alt gen de copilarie, lipsite de PC, tablete, smartphones si alte gadgeturi, m-am gandit ca unele lucruri nu sunt tocmai de pe vremea lui N.C., ci imediat dupa Revolutie. Am copilarit cu cheia legata de gat, am cules castane, m-am catarat in copaci care de care mai inalti (si culmea am rau de inaltime, lucru descoperit insa in liceu si da, iubesc sa merg la munte datorita peisajului oferit), am jucat "Nu te supara frate", am baut PepsiCola (un gust pe care nu-l voi mai intalni vreodata), insa am prins cozile la dozatoarele tec in primii ani dupa Revolutie. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu