sâmbătă, 7 iunie 2008

Next generation, please....

Am constatat zilele acestea, ce frumosi pot fi unii oameni. Nu ma refer la fizic, ci mai ales la spirit. Eu, una fac parte din generatia celor ce savurau vafele de ciocolata, ce se imbracau in uniforme albastre, aveau codite impletite si pampoane mari purtate adesea cu bentite albe, o ultima generatie de pioneri ai patriei mioritice (se poate verifica - sic!) si printre primele ce au savurat din plin accesul la informatie si la muzica de peste hotare.
Recunosc ca am avut o copilarie fericita, datorata in mare masura parintilor mei, dar si bunicilor alaturi de care am descoperit simplitatea vietii si a bucuriilor mici. A povestilor vechi ascunse nu doar in minte, ci si in suflet. Poate ca fara toate acestea, as fi putut fi altfel azi, insa ma bucur ca nu este asa.
Despre tinerii de azi (fie chiar si emo), nu pot sa spun decat ca am descoperit printre ei oameni deosebiti, plini de viata, ce emana acea energie pe care multi am pierdut-o printre problemele cotidiene. In fata lor, nu pot decat sa ma inclin si sa le urez succes, sa "zguduie" lumea cu proiectele lor indraznete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu