joi, 19 iunie 2008

Secunde...

Parte din aceasta imprevizibila lume, alunecam deseori pe taramul gandurilor, departe de realitate. Iar, uneori constient ne agatam de fiecare vis pentru a ni-l implini. Tocmai am urmarit filmuletul cu cele doua gemene de la Indiggo si am ramas muta, desi, recunosc ca au cam avut de suferit urechiusele mele. M-am amuzat teribil la final. Si da, au avut tupeu. Un tupeu la care altii inca mai viseaza. Despre vocile lor, nu pot spune decat atat: mai luati niste lectii de canto, fetelor. Si pentru ca pe taramul american, orice este posibil, poate ca acolo orasul Las Vegas va deschide o alta usa in cariera lor. Ca de hiturile lor, mai ales cel cu soarele care poarta ochelari...nu prea am mai auzit.S-a asternut praful peste ele.
Dar, numarul a fost demn de apreciere, de Broadway in nici un caz, doar pentru curaj. Nu intru in alte amanunte legate de atitudine, talent s.a.m.d., caci deja as interpreta rolul lui Simon Cowell. Tot ce-mi doresc este ca Romania sa nu mai insemne Dracula sau vampiri.Sa insemne frumusete simpla si verdele rubiniu de pe crestele muntilor. Oameni cu talent si cu puterea de a merge mai departe indiferent de obstacole.
Pana atunci enjoy: Indiggo contraataca!

http://www.youtube.com/watch?v=h9zQwEEZJsE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu