luni, 1 iunie 2009

Unui suflet drag

To: Flori : "La multi ani, "pisoi" drag, fara mustati".

Timizi am pasit cu totii in prima zi de liceu. O alta varsta isi deschidea portile. Adolescenta usor ne zambea. Iar noi imbratisam clipa inocent. Si orele de germana care ne dadeau mari batai de cap. Ne placea literatura si ne rataceam printre filele atator carti.
Clasa a noua a fost de acomodare, de cunoastere, de impunere a unui top a celor mai buni la invatatura.
Dintr-a zecea pana la sfarsitul anilor aflati sub marca liceului, am impartit nu doar amintiri, susoteli la lucrari si teze, petreceri, randul de la geam, plimbari prin parc si n momente de neuitat. Am impartit adolescenta intr-un mod minunat si o prietenie ce dainuie si azi, in pofida drumurilor profesionale diferite. Am invatat ca lucrurile simple sunt cele care-si pun amprenta in inima noastra. Si am realizat ca a fi diferit nu este egal cu a desparti, inseamna a uni.
Iar oamenii deosebiti nu se aleg, ii simti alaturi oricand. Indiferent de ora.
Asa ca dragul meu "pisoi", sper sa avem in continuare parte de momente savuroase, iar tu sa continui sa-ti spui povestea frumoasa ce va ramane dainuire altora: prin iubire, cuvinte si gesturi venite din suflet. Si inca un mic amanunt: sa-ti pastrezi zambetul orice s-ar intampla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu