duminică, 11 aprilie 2010

Connection open (please, start the download) - Part 1 (Sibiu)

Motto:
" -Si unde ai cunoscut-o, ma?"
"- Pe net."


To: Lil' Bro'

Acesta a fost inceputul. Un inceput marcat de fraze scrise. De ganduri vizibile intr-un spatiu accesibil tuturor. Un spatiu ce ofera unora cunoastere, altora taram de explorare si celor mai multi libertatea de miscare si de gandire.
Printre acestia, am cunoscut un suflet ce ratacea zglobiu. Cu vorbe ritmate in buzunare. Un suflet ce m-a cucerit din start cu modul sau de a gandi.
Am rupt granita ce ne despartea. Sutele de kilometri. Am iesit din fata monitorului din curiozitate. Si nu regret nici macar un moment decizia luata. As fi pierdut multe amintiri. A fost prima intalnire off-line, mult mai interesanta decat cea anuntata de o reclama ce tot ruleaza pe canalele TV. Deosebita din cale afara. Intr-un oras pe care mi-am dorit sa-l iau la pas de cand eram o pustoaica. A fost o fila de poveste ce s-a umplut cu peripetii, pe ritmul pasilor si al inimilor ce se deschid.
Stau si ma gandesc ca anul acesta se implinesc in octombrie 2 ani de cand ne-am privit prima oara. De cand ne-am spus primul "buna" si ne-am imbratisat fara vreo rezerva. Si peste 3 ani de cand ne citim povestile.
(fotografie din arhiva personala)
Ce am invatat in tot acest timp? Sentimentele evolueaza, chiar daca ochii nu se vad zilnic. Ce am descoperit? Oameni si locuri absolut minunate. Cu povesti ale caror pagini se scriu zi de zi in fata tuturor. Si totusi, in liniste.
Ce am surprins? Cum se pierde sufletul. In tacerea pasilor. A privirilor. A click-ului aparatului de fotografiat. A imbratisarilor calde. A cadourilor savuroase. Oferite cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu