marți, 5 februarie 2013

O zi in hainele lui Patratel

Astazi, am crezut ca sunt un veritabil Patratel. Chiar mi-am zis in sine ca trebuie sa iau o pauza lunga ca sa-mi revin datorita unei veritabile raceli din cauza careia neuronii mei au luat-o razna. I-am acuzat chiar si de sabotaj. Si ca totul sa fie cu acte in regula, m-am declarat Patratel la scena deschisa... in fata oficialilor unei anumite banci. Am ras impreuna de moment, mai ales ca nu intalnesti zilnic un Patratel care pe deasupra mai si vorbeste. Toate bune si frumoase, pana am ajuns acasa si ultimul neuron care nu era zapacit datorita efectelor medicamentelor m-a facut ca incep cautarea dovezii faptului ca nu sunt Patratel. Dupa vreo 2 ore, am gasit-o....scrisa. Am fost sabotata de un tampit de aparat, nu de neuroni. Maine, ma duc la banca sa le zic ca Patratel si-a revenit. Acum poarta haine de om. :) Poate ma angajeaza pe post de entertainer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu