vineri, 17 mai 2013

Din joc in joc

Pentru ca urmeaza un eveniment frumos in viata mea, am de gand sa-l imbogatesc cu arome cat mai neasteptate. Recunosc ca voi incerca noi retete, idei care mi-au venit in minte in timp ce ma aflam printre rafturile din supermarket. Am mari emotii pentru ca eu creez in joaca, iar a gati  pentru mine reprezinta doar un alt mod de a picta cu ajutorul culorilor. Platourile sau farfuriile sunt doar panzele pe care asez "placeri nebanuite" si care se topesc in gura. Ce vor avea parte invitatii cu siguranta? Un singur fel de mancare pe care nu uita sa mi-l aminteasca constant si pe care il voi lasa in hainele lui vechi, nu-l voi imbogati altfel (cu toate ca am ceva si pentru el in cap, in viitorul apropiat). Tineti-mi pumnii! 
Hugs and smiles! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu