marți, 21 mai 2013

Sa o luam din loc

In ultima perioada, aud in jurul meu tot mai multe persoane care vor sa scrie romane. Poate ca suna bine ideea si pare atat de usor de rostit, insa, in practica te confrunti cu alte aspecte pe care la o simpla vedere nu le iei in calcul. Si eu as vrea sa termin proiectele literare incepute, dar nu mai am aceleasi trairi pe care le aveam in momentele in care m-am apucat de ele si cum nu ma pricep sa mimez ceva, e cam dificil sa ma reapuc de aceste proiecte, dar cine stie cand revin muzele? Sa construiesti un roman de calitate iti ia energie, te consuma inauntru, ai nevoie de ani buni pentru a aduce mesajul sau central unde vrei tu. Nu mai vorbesc de creionarea personajelor. Sa vrei ca firescul sa para firesc si nu construit, este nevoie de talent.
In acest moment, imi doresc ca multe romane sa fie finalizate si sa aduca acel dram de recunoastere autorilor lor, respectiv ca scriitura sa fie din ce in ce mai buna, de calitate si nu doar niste vorbe aruncate pentru a umple pagini intregi. Celor care vor sa se apuce de astfel de proiecte le urez succes. Iar celor care au scris romane doar atat: sa aveti mereu idei si timp pentru ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu