sâmbătă, 18 mai 2013

Punct si de la capat

Incerc sa inteleg atitudinea celor care au avut indrazneala si tupeul de a face trimiteri pe respectivele site-uri, sincer nu cred ca am scris pe aici mesaje care sa intre in respectiva categorie, dar cine stie cum interpreteaza fiecare dintre noi intelesul cuvintelor. Si ca sa ne facem odata pentru totdeauna intelesi, acest blog este pentru oameni seriosi, cu tigla pe cap, cu umor la purtator, sensibili, oameni care au trecut prin multe experiente si nu si-au uitat esenta, oameni dedicati artei lor, persoane care ii ajuta pe ceilalti si care nu au de gand sa-si poceasca vreodata sufletul. Daca proiectul "cubdegheata" a inceput ca un simplu experiment pentru a observa dinauntru lumea blogosferei, nu voi opri acest proiect si voi arunca la cos ceea ce am creat in cei peste 5 ani de activitate, nici nu-l voi inchide dupa ce am descoperit lucruri care personal m-au scarbit. Faptele descoperite m-au facut sa realizez pentru a n oara in ce lume bolnava traim, asa ca voi lua sfatul primit intr-unul din comentariile postate de la Anonim ca fiind unul de bun augur: ce-i personal ramane personal.
Imi cer scuze fata de cititorii fideli care m-au sustinut constant, ca trebuie sa citeasca astfel de randuri, insa, nu am de gand sa stau cu mainile in san, sa vad cum imi este invadat taramul povestilor si al muzicii de "bocanci murdari". 

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Tlaloc. Aceleasi ganduri se indreapta catre tine. Desi am auzit de multe ori aceste cuvinte, nu mi-am luat lumea in cap. :)))))

      Ștergere