luni, 9 decembrie 2013

La inceput de saptamana

Imi plac promoterii...cei destepti. Cei care isi verifica atent informatiile inainte de a ajunge in situatia ca un client sa inceapa sa-i ia peste picior. Azi, am dat replica unei promoterite care timp de 60 de secunde mi-a urat incontinuu la telefon: "La multi ani de ziua dumneavoastra!, petrecere frumoasa"... si tot tacamul. I-am multumit politicos, spunandu-i ca au ajuns urarile cam tarziu, ziua mea de nastere a trecut. 
P: - Cum asa? Eu va am aici trecuta cu data de 09.12.
Eu: - Ati inversat numerele. 
P: -Nu pot sa creeeeeeed!!!!!
Eu. - Credeti ce va spun. Stiti acum o saptamana a murit un actor cu care intamplator imparteam aceeasi zi de nastere. 
Pauza lunga la celalalt capat al firului. 
Eu: -12.09 este raspunsul corect. Sunt o veritabila Fecioara. Dar va multumesc pentru urari. La multi ani si dumneavoastra si sarbatori fericite!
P: Va multumesc. Sarbatori fericite!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu