miercuri, 25 decembrie 2013

Spiritul Craciunului este in fiecare dintre noi

Dupa un an nebun, trait pe repede inainte, cadourile si mesajele primite de ieri seara si azi mi-au adus aminte cat de frumosi putem fi, insa, grabiti uitam de acest amanunt in restul anului. Cadoul meu de suflet este cel primit de la mami pentru ca ea asa va ramane mereu pentru mine (rar, i-am spus mama, mamei mele) si este un simplu biletel atasat unui alt dar material, care cuprinde o mare parte din dragostea materna (de la ea am mostenit placerea de a darui constant bucurii celor din jur). Celelalte mesaje primite de la cei dragi, prieteni, cunostinte sau colaboratori m-au facut sa realizez cat de draga le sunt. Cadoul meu pentru fiecare dintre ei poate fi rezumat astfel: 
 "Povestea mea este o parte din povestea voastra si pentru asta va multumesc din suflet."

La multi ani, tuturor! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu