sâmbătă, 22 noiembrie 2008

The lost world

Dupa ce am luat pulsul si anul acesta Targului de Carte "Gaudeamus" facandu-mi loc printre multimea de oameni, pe o vreme capricioasa si plangacioasa in acelasi timp, am constatat ca fizic cartea inca mai ocupa un loc important. Nu constituie doar un simplu obiect decorativ, amplasat in biblioteca (ca da bine sa ai propria biblioteca, acasa). M-am pierdut printre atatea edituri, titluri, felurite colectii si oferte care de care mai "ochioase". A fost cald si bine. Si am punctat din nou literatura clasica, de data aceasta insotita de cateva albume dragi de arta. Iar i-am uimit pe ai mei cu pofta de a cumpara si citi carti, in lipsa unui spatiu clar de depozitare (sunt toate dulapioarele ocupate). Am solutia pentru depozitarea lor intr-un spatiu care sa-mi poarte semnatura, duc lipsa doar de capital. Creativitatea mea este iar in crestere. Pana la materializarea amenajarii spatiului concret destinat cartilor in camera proprie, ma voi delecta cu titluri in limba engleza, ca tot catre aceasta limba straina tind. E apropiata sufletului meu care vibreaza in romaneste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu