duminică, 30 noiembrie 2008

To have or not...cojones in this life

Cunoasteti cu totii versurile ce au rasunat din boxe in urma cu ceva ani: "dupa blocuri suntem noi care te facem pe tine". Azi smecherii rules, stiu sa deschida "usi"(intr-adevar pe termen limitat, caci la fiecare secunda se mai "naste" un smecher mare named aleatoriu the Fish care impune noi taine in arta smecheritului). In alte vremuri, smecherii de la noi erau numiti vagabonti (punks in english), astazi sunt baieti de baieti, baietii de cartier cu blink blink-uri, imbracati din "continentul kitschios" cunoscut drept Europa, cu pantaloni , pardon blugi, ce iti dau impresia ca s-au stricat instantaneu la stomac si trebuie sa se duca la buda in clipa urmatoare. Bineinteles nelipsitul hanorac cu gluga (pentru a-si acoperi fetele; bine ca stiu si ei sa faca ceva util) si adidasii albi. Ca privesc mai tot timpul peste ocean, tocmai in State, stie toata lumea (nici ei nu mai neaga acest aspect). Diferenta consta in atitudine. Cand deschid gura unii dintre acestia, iti lasa impresia ca este un mare gol in mintea lor si ca esti un simplu trecator prin tunelul profunzimii gandurilor nule. Cunosc cativa "rahatei" de genul acesta care se aduna cam des in scara blocului in care culmea...locuiesc, care fac show-uri cretine (demne de niste dobitoci) si care uita ca a fi smecher cu adevarat nu consta in a spune bancuri afumate, a trage parturi, ragaituri, a sparge seminte si a scuipa pe jos (copii, zau ca nu-i frumos), a te lua de oamenii care se intorc fara nicio greseala acasa s.a.m.d. doar pentru a demonstra in fata lumii ca "am cu ce!am cojones, bre". Un mic amanunt uita: in alte vremuri, smecherii adevarati nu spargeau nuci sau seminte pentru a le manca, "spargeau" altora los cojones pentru a impune: respect.

2 comentarii:

  1. iti multumesc pentru link...si pentru vizita.


    Alex
    www.alexmazilu.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Placerea a fost de partea mea.Oricum imi plac fotografiile tale, si asa cum ti-am spus, Alex, pe celalalt blog al meu, te voi nominaliza intr-o lucrare de-a mea. Succes!

    RăspundețiȘtergere