marți, 27 mai 2008

FenomenAll

Dupa o scurta portie de ras, in urma vizionarii unor poze din timpul unui examen cu fermecatorii mei colegi de la master, am constatat ca mare-i gradina lui Dumnezeu. Nu de alta, dar n-am mai intalnit astfel de lucruri. Si nici n-am facut poze pana acum in timpul examenelor, daramite filmulete. Dar, uite domnule, ca se poate. Asa ca deschideti ochisorii si priveste atent in jurul tau. Este un adevarat fenomen filmatul si trasul in poza in tara asta. Peste putin timp o sa incepem si noi, oamenii obisnuiti sa tipam la cei dotati cu aparate de filmat ori de fotografiat, precum fac vedetele la paparazzi (sper sa n-ajungem sa le oferim si lovituri sub centura, caci atunci e mai grav). Eu stiu deja ce tactica voi adopta daca mi se va intampla un asemenea lucru.Una bucata de sticla cu suc acidulat - Coca-Cola imi va fi un veritabil instrument. Si foarte multa concentrare la examen, insotita de un grad ridicat de "aciditate" in varful limbii.

Un comentariu: