Am rasfoit deunazi paginile unei reviste glossy, a carei cota de piata este ridicata, prin urmare are un standard al calitatii performant. De clienti nici nu mai vorbesc: femei cu un stil de viata dinamic, modern, pierdute in mediul urban ori in mijloacele de transport din capitala, deschise in fata noutatilor de orice natura, dornice sa investeasca in lucruri viabile si care sa le satisfaca nevoia acuta (uneori majora) de a fi in pas cu moda. Pana aici toate bune si frumoase. Reportaje interesante, noutati de pe piata cosmeticelor, din muzica si filme. Evenimente mondene de tot soiul. Si reclame cu super modele. Insa, cand vine vorba de articole ce se inscriu in categoria "dulcegariilor", imi vine sa spun ca pretul achitat pentru o asemenea revista nu este decat one bad investment.
Nu stiu cate femei se regasesc in paginile unei reviste de acest gen, in experientele scrise acolo negru pe alb si mai ales in articolele prelucrate in care vezi ca pe tipa o cheama Jana si in text este simplu...Ioana. Ca sa nu mai zic de articolele in care ti se ofera "adevarate" lectii de viata (sic!).
Chiar am de gand sa citesc unul in acest sens, ma mai asteapta inca o revista de cercetat. Poate la finalul acestuia, ma voi lasa si eu un pic convinsa la modul naiv de farmecul continutului sau. Pana atunci...cheers!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu