vineri, 30 mai 2008

Just like Pinky

Astazi a fost prima mea zi in care am fost blonda in adevaratul sens al cuvantului, desi culoarea parului meu are nuanta ciocolatei calde. Am fost cu capul in nori (scuze de cacofonie, dar aceasta este una dintre cele acceptate in limba romana), am facut cativa pasi de balet prin multimea de la metrou, mi-am scapat cumparaturile si m-a bufnit rasul in plina strada in fata produselor achizitionate, ravasite pe asfalt. Am fost altcineva...mai putin eu.O persoana zambitoare de fel, dar foarte atenta la detalii.
In fata evenimentelor neprevazute, am reactionat cu ajutorului zambetului tamp utilizat adeseori de Pinky, acel personaj haios din desenele animate difuzate in urma cu cativa ani pe Cartoon Network -Pinky and the Brain. L-am uitat pe Brain, undeva ascuns, inauntrul meu, la mile departare. Cam rar, am parte de momente de acest gen, in care reusesc sa nu mai analizez totul la microscop.Si pentru ca a fost o zi cu adevarat funny, nu putea sa lipseasca si cel mai interesant ingredient:"Mr. Darcy", pe romaneste Fat-Frumos.La starea mea, el era singurul lucru care mai lipsea. A crescut in procente zapaceala mea in doar cateva secunde. Nu mai vorbesc de bataile inimii...Bine ca are ochi frumosi...
The end (for now)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu