luni, 26 mai 2008

Leona who?

Surprinzator, saptamana trecuta am colindat magazinele de profil pentru a achizitiona ceva noutati muzicale. Intr-unele, m-am simtit super bine.Atmosfera. Oameni primitori.Si mai ales zambitori. In altele, am crezut ca vorbesc cu extraterestri in loc de vanzatori.Nu stiau despre ce vorbesc.Am avut senzatia ca sunt la piata si intreb vanzatorul daca are mere si el imi raspunde "n-avem pere". Am ramas si mai uimita cand am constatat ca n-au cultura muzicala.Dar ei vand muzica?????Cum si de ce nu pot intelege acest fenomen de a avea un job si de a nu te interesa nici macar putin despre domeniul in care activezi.Iar muzica, dupa cum se stie uneste toate frontierele, in fata ei orice forma de discriminare dispare. Cand am intrebat daca mai au albumul Leonei Lewis...raspunsul a fost: "Care Leona?"Mmmmhhhh...Bine ca n-am intrat in alte amanunte.
Cu toate aceste peripetii, am reusit sa achizitionez ceva dintr-un loc pe care-l vizitez de fiecare data cu mare placere: Carturesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu