miercuri, 22 octombrie 2008

10 things I hate about U

Cine nu a vazut acest film, considerat de cativa critici din industria de profil cam siropos, a pierdut o poveste savuroasa alaturi de Heath Ledger si Julia Stiles. M-am amuzat de situatiile inedite, de felul cum se "furiseaza" iubirea in sufletele interpretilor, de modul in care psihologic vorbind reactionam cand constatam cu stupoare ca da...iubim. Nu l-am revazut de multa vreme, dar in dimineata aceasta, ideea mentionata in titlu nu mi-a dat pace. Am realizat ca dupa o despartire love therapy is all you need. Ok. Intrebarea e "cu cine?" Astept propuneri si sfaturi.
Oricum in cazul meu lista s-ar referi la 10 things I love about U. "Hate" nu este haina pe care as pune-o pe umerii celui drag sau dupa care sufletul meu suspina, cand afara este frig ori ploua, chiar daca stiu ca fericirea sa consta in imbratisarea unei alte persoane.
Uneori, fericirea si iubirea stau adanc inchise in ochii nostri. Trebuie doar sa reusim sa ne deschidem inimile catre ... soarele ce tocmai ne pune sclipiri de lumina pe fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu